Eva Mendes and the banned Calvin Klein ad

January.25,2009
  • English
  • 日本語

Have you seen the sexy new Calvin Klein ad featuring Hollywood star Eva Mendes rolling around on an unmade bed and flashing a bit of nipple? (Calvin Kleinのウェブサイトで、ハリウッドスターEva MendesのCMを見たかしら?乱れたベットの上で胸がはだけたシーンを撮った、とてもセクシーなCMなの) Secret Obsession, it is the sexiest perfume out there right now, and…. with Eva Mendes as the face of it, even more! I love Eva, she is so perfect that it seems that she had just came out of a Barbie box. I met her in New York 2 years ago, she was chatting with friends and turned to look at my dress. I smiled and engaged the conversation by asking one of her cigarettes…. she is charming and warm and make you beleive that the first woman to seduce a man on earth was named Eva. (Secret Obsessionは、今一番セクシーな香水だと思うわ。Eva MendesのセクシーなCMもあるけどね。彼女は本当完璧ね!まるでバービーの世界からやってきたようだわ。2年前に彼女に会ったことがあるの。彼女は 友人たちと話していて、振り向いて私と目があったの。私は笑いかけて、タバコを一つ頂戴と話しかけたのよ。彼女は快く応えてくれたわ。とてもチャーミング で心温かい方。Evaの名前の由来は、彼女を見たら納得できるわ。) The ad-campaign? So hot…! It has not aired in Japan, also I had to search for it on-line to watch it. (キャンペーンCMはとても美しいわよ。日本では放送されていないから、私もネットで探さなければならないの) Not aired in America neither, well as soon as it came up America has gone into moral panic and banned the sexy ad campaign. Why!!!???…. Obviously, as soon as any girl sees this arty clip for perfume on the box she’ll wind up pregnant, with an STI or two and probably taking drugs. (アメリカでも放送されていないの。実際放送されたのだけど、オンエアになった途端セクシー過ぎるとパニックになって禁止になってしまったのよ。何故なのかしら!? これはとても芸術的で、美しいわ。何もこれを見たからって、妊娠したり、病気がうつされたりするわけじゃないのにね) And any teenage male, unlike when he flips through the plethora of glossy lads’ mags or websites sprawled with numb, dumb-looking models, will see only a sex object – not a woman confident in her sexuality expressing an inner world that can be credited with at least a bit of philosophical depth (“Between love and madness lies obsession,” Eva says, “Love…madness. It’s my secret”). (またティーンエージャーの子が雑誌やウェブサイトを見てもただの性的対象にしかみえれないままで、こういった自信を持った女性が自分のセクシュアルな部分を表現するのとは違うわ。) It amazes me that in a country churning out more than 50 per cent of the world’s porn people get so morally uptight (and frankly hypocritical) about a fashion campaign celebrating the beauty of a woman with success and a mind of her own. Do those TV network bosses really think that a glimpse of bare flesh in 30-second clip will drive kids to thoroughly inappropriate and harmful thoughts? And that footage of people being killed by guns or soldiers at war across the world won’t? (世界中のポルノ作品の約半分を作り出している国の人々が、ファッショナブルなキャンペーンや、女性の美しさを表現した広告に、こんなに神経質になるなんて驚いたわ。TV関係者の上の者達は、たった30秒のヌードクリップだけれども、子供達に悪い影響を与えると思っているのかしら?それとも国を超えて戦争で殺されたりするかもとか思っているのかしら。) Well, go girls, go find it and wear it, be a terrorist for those guys heart out there!

popup_0.jpg

WEBSITE UPDATE! See www.secretobsession.jp with new updates after my day training with 10 girls who had applied to train with me on the Secret Obsession website.

January.25,2009
  • English
  • 日本語

Leave a Comment...

You must be logged in to post a comment.