FASHION RELIEF FOR JAPAN
You could win a meet and greet session with Anna Wintour through a new online auction, organized by the CFDA, to help raise money for victims of the Japanese earthquake and tsunami.
Highlights include a week’s stay at Diane von Furstenberg’s private home in the Bahamas, a tour of the US Vanity Fair offices – including a meeting with editor Graydon Carter, and an opportunity to meet Anna Wintour and attend a US Vogue photoshoot.
To place your bid click HERE.
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Jimmy Choo has launched a fundraising initiative to support the Japanese Red Cross Society – from today until the end of the month, 15 per cent of all small leather goods will go towards the charity.
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LVMH has donated £3.71 million to Japanese relief efforts. Japan accounts for 9 per cent of the company’s annual turnover.
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New York’s fashion pack clubbed together this weekend to raise money for Japan’s tsunami and earthquake victims. Designers, including the Proenza Schouler boys, Alexander Wang, Diane von Furstenberg, Derek Lam and Altuzarra, all contributed to a two-day sample sale event held in The Bowery Hotel – with all proceeds going to Japan Society’s Japan Earthquake Relief Fund, the Red Cross and the New York City Japan Earthquake and Tsunami Fund.
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Paul Smith has pledged unwavering support for his Japanese staff, following the recent tsunami and earthquake. Smith is the most successful European designer in Japan and his company operates 138 stores in the country.
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Alexa Chung showed her support for the victims of the Japanese earthquake and tsunami last night, by attending a Help Japan charity event at the Hoxton Pony – whereby all proceeds from tickets sold went towards the Red Cross Japan Tsunami. Mark Ronson took to the DJ decks, while Eliza Doolittle, Coco Sumner and Nioel Fielding contributed personal items to a raffle.
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Sadly but understandable… Japanese Fashion Week, which was scheduled to take place next week, has unsurprisingly been canceled. According to WWD, a number of its brands had already postponed or canceled their shows.
ファッション業界の復興支援
他にはバハマにあるダイアンフォンファステンバーグの別荘でステイできる権利、バニティフェアーを発行する出版社で編集者のグレイドン・カーターに会える権利などが出品されています。
入札したい方は クリック.
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ジミー・チュウは基金を設立し、今日から今月末まで日本赤十字を通し、スモールレザーグッズの売上の15%を寄付します。
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LVMHは、371万ポンド(約4億4000万円)を義援金として寄付しています。これは年間の売上高の約9%に当たります。
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ニューヨークのファッション業界人が先週末に集まり、寄付金を集めました。中にはプロエンザスクーラー、アレクサンダー・ワン、ダイアンフォンファステンバーグ、デレック・ラム、アルチュザラといったデザイナーが集まり、バワリーホテルで2日間に渡って開催されたサンプルセールイベントに参加し、そこでの売上は全て日本赤十字とニューヨーク市の基金に寄付されました。
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ポール・スミスは、被害に遭った日本人スタッフに対して惜しみないサポートをすると約束しています。スミスは日本市場で最も成功を収めたヨーロッパ人デザイナーとして、日本国内で138店舗を経営しています。
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アレクサ・チャンは、ホクストンポニーで開催されたヘルプ・ジャパン・チャリティイベントに参加し、復興支援への意思を示しました。チケットの売り上げは日本赤十字社を通じて寄付されました。このイベントではマーク・ロンソンも参加し、イライザ・ドゥーリトル、ココ・サマー、ノエル・フィールディングが私物をラッフル(慈善などを目的としたくじ。購入した数字が書いてあるくじの半券を箱に入れ、後で抽選して当選者を決めるもの)に提供しました。
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仕方ないことではありますが、来週開催される予定だったジャパン・ファッション・ウィークは開催中止になりました。WWDによると、たくさんのファッションブランドがショーの延期または中止をしています。